برگزاری کارگاه آموزشی "بازاریابی و برندینگ در رسانه های جدید"
کارگاه آموزشی بازاریابی و برندینگ در رسانه های جدید با هدف ارتقاء سطح دانش و بینش و مهارت فراگیران به همت مدیریت آموزش سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر، در تاریخ 97/9/15 در دانشگاه صدا و سیما برگزارشد.

    در این کارگاه آموزشی که 23 نفر از فعالان حوزه صوت و تصویر فراگیر و مدیران متقاضی مجوز فعالیت رسانه ای در فضای مجازی حضور داشتند، آقای محمد رحیم اسفیدانی مدرس دانشگاه تهران به مدت 8 ساعت به تشریح مباحث بازاریابی و برندینگ در رسانه های جدید پرداختند.

    ایشان در ابتدا ضمن ارائه تعاریفی از بازاریابی در رسانه های اجتماعی، بازاریابی را دانش ظریف بازارهای هدف و ایجاد روابط سودآور دانست. آقای اسفیدانی بازاریابی را افزایش مشتریان از طریق ایجاد فایده بیشتر و عرضه آن به مشتری بیان نمودند. ایشان در ادامه  به دو پرسش مهم در خصوص طراحی و راهبرد بازاریابی مشتری مدار پاسخ دادند. اول اینکه به چه مشتریانی خدمات رسانی کنیم؟ دوم اینکه چگونه می توان به بهترین نحو ممکن به مشتریان خدمات رسانی کرد؟ همچنین وی بازاریابی اجتماعی را به سه دسته، جامعه، شرکت و مصرف کنندگان تقسیم نمودند و در نهایت به نقش مهم بازاریابی در صنعت و بازار رسانه اشاره کردند. شایان ذکر است در پایان این کارگاه آموزشی فراگیران گروه­ بندی شدند و در مورد بازاریابی و نقش آن در رسانه و اجتماع با هم به بحث و گفتگو پرداختند. 

پیوستها

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 آذر 1397